Alla inlägg den 9 november 2011

Av Selma :-) - 9 november 2011 18:29

Hej!

 

Var ute med båten för sista gången innan vi tog upp den för i år.

Underbar utsikt, men hann tyvärr inte ta kort på de coola ljuset efter att solen gått ner helt...  


Jag älskar verkligen MSP och mitt namn där är kortisar,

Egentligen är jag inte riktigt så förtjust i att göra kortfilmer, men jag har två figurer och på den ena gör jag kortisar och det är den som är mest känd...

Kommer blogga mycket om mobbing, och vad man kan göra, och en hel del om motsatsen till mobbning också!

Men mest om MovieStarPlanet, MSP, och om mitt liv utanför modeflocken där de flesta tar skydd.


Bilder

Ni får ursäkta om bilderna inte kommer så ofta, har inte laddat upp så många

för jag har preis skaffat en ny dator   /P.S Roliga smailisar som finns! : )


Presentation

Lär dig spå!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska man göra om man blir mobbad enligt dig?
 Säga till någon vuxen
 Gå därifrån
 Inte bry sig
 Tänka positivt "Jag är jag"
 Gråta
 Retas tillbaks
 Börja slåss

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Otur

Otur!!!

Här går man runt och snublar på

tråden, för oturen släper aldrig

på mig.

  

Hur ska man göra?


Ovido - Quiz & Flashcards